Відповідно до рішення Виконавчого комітету Любимівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області від 07 листопада 2024 року № 111 «Про проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Любимівської сільської ради » 09 грудня 2024 року о 10.00 год. за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, село Любимівка, вул. Садова, 1 відбудеться конкурс з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Любимівської сільської територіальної громади.
Умови проведення конкурсу зазначені в додатках до даного рішення.
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок та умови проведення конкурсу
щодо визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів
у Любимівській сільській територіальній громаді
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок проведення конкурсу щодо визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на певній території у Любимівській сільській територіальній громаді(далі – Положення) визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу, права і обов'язки учасників, а також порядок визначення переможця конкурсу.
1.2. Правовою підставою Положення є закони України «Про управління відходами», Законом України «Про житлово - комунальні послуги», постановами Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами» від 08.08.2023 № 835 та «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів» від 25.08.2023 № 918 та інші нормативно-правові акти.
1.3. Терміни, що вживаються у цьому Положенні, мають таке значення:
житлово-комунальні послуги – результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил;
якість житлово-комунальної послуги – сукупність нормованих характеристик житлово-комунальної послуги, що визначає її здатність задовольняти встановлені або передбачувані потреби споживача відповідно до законодавства;
виконавець – суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору;
споживач – фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу;
конкурсна комісія – комісія, що утворюється організатором конкурсу для підготовки і проведення конкурсу;
організатор конкурсу – Виконавчий комітет Любимівської сільськоїради;
учасник конкурсу – суб’єкт господарювання (юридична особа), що подав конкурсну пропозицію;
конкурсна документація – комплект документів, які надсилаються (надаються) організатором конкурсу його учасникам для підготовки конкурсних пропозицій;
конкурсна пропозиція – комплект документів, які готуються учасником конкурсу згідно з установленими вимогами та подаються організаторові конкурсу;
заявка – сукупність документів, що подаються для отримання конкурсної документації;
джерело утворення побутових відходів – об'єкт, на якому утворюються побутові відходи (житловий будинок, підприємство, установа, організація, земельна ділянка);
виробник відходів – фізична або юридична особа, діяльність якої призводить до утворення відходів;
поводження з відходами – дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення;
послуги з вивезення побутових відходів – збирання, зберігання та перевезення побутових відходів, що здійснюються у населеному пункті згідно з правилами благоустрою, затвердженими органом місцевого самоврядування;
збирання відходів – діяльність, пов'язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах, включаючи сортування відходів з метою подальшої утилізації чи видалення;
перевезення відходів – транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об’єктів оброблення, утилізації чи видалення;
побутові відходи – відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, рідкі, крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення;
небезпечні відходи у складі побутових відходів – відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках і мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища або здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними;
тверді відходи – залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, товарів, продукції, що не можуть у подальшому використовуватися за призначенням;
великогабаритні відходи – тверді відходи, розміри яких перевищують 50x50x50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об'ємом до 1,1 куб. метра;
рідкі відходи – побутові відходи, що утворюються у будинку за відсутності централізованого водопостачання та каналізації і зберігаються у вигрібних ямах;
територіальний принцип – надання послуг споживачам у чітко визначених межах району громади.
1.4. Інші терміни та поняття, що використовуються в Положенні, наведені в законах України «Про управління відходами», Законом України «Про житлово - комунальні послуги», постановами Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами» від 08.08.2023 № 835 та «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів» від 25.08.2023 № 918.
1.5. Метою проведення конкурсу є надання послуг з вивезення побутових відходів, розвиток ринкових відносин, ліквідація монополії у сфері надання житлово-комунальних послуг.
1.6. Основними принципами проведення конкурсу є:
– відкритість процедури організації та проведення конкурсу;
– доступність інформації про конкурс;
– об'єктивність та неупередженість конкурсної комісії;
– поінформованість громадян про результати конкурсу.
1.7. До участі в конкурсі допускаються суб’єкти господарювання (юридичні особи):
– установчими документами яких передбачено провадження діяльності у сфері поводження з побутовими відходами;
– які можуть забезпечити належне, якісне та в повному обсязі виконання обов’язків щодо надання послуг з вивезення побутових відходів (відповідно визначених у статті 25 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”).
Кількість учасників не обмежується.
1.8. Відповідно до ст.73 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” Положення є обов’язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
2. Порядок організації і проведення конкурсу
2.1. Підготовка конкурсної документації забезпечується Виконавчим комітетом Любимівської сільської ради.
2.2. Для проведення конкурсу, організатор конкурсу готує конкурсну документацію щодо визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів у Любимівській сільській територіальній громаді за територіальним принципом, яка містить таку інформацію:
2.2.1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу.
2.2.2. Підстава для проведення конкурсу (дата та номер рішення).
2.2.3. Перелік послуг.
2.2.4. Місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону осіб, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу.
2.2.5. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:
– наявність матеріально-технічної бази або договір оренди такої бази;
– вартість надання послуг;
– досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів не менше трьох років;
– наявність працівників відповідної кваліфікації;
– дотримання графіку вивезення побутових відходів.
2.2.6. Обсяг послуг з вивезення побутових відходів та вимоги щодо якості надання послуг згідно з критерієм, що визначається відповідно до «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами» від 08.08.2023 № 835.
2.2.7. Перелік документів, оригінали або завірені копії яких подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам.
2.2.8. Характеристика території, де повинні надаватися послуги з вивезення побутових відходів: розміри та межі території, перелік розміщених у зазначених межах об’єктів утворення побутових відходів, середня відстань до об’єктів поводження з відходами та їх місцезнаходження.
Межі певної території, де планується надавати послуги з вивезення побутових відходів, визначає організатор конкурсу.
2.2.9. Територія обслуговування визначається у конкурсній документації.
2.2.10. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
а) одноквартирні житлові будинки:
– загальна кількість будинків, кількість мешканців таких будинків;
– місцезнаходження будинків;
– наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм і належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для зберігання та збирання різних побутових відходів;
б) підприємства, установи та організації:
– загальна кількість та перелік підприємств, установ та організацій, їх характеристика (бюджетні або інші споживачі), місцезнаходження, кількість, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів.
2.2.11. Характеристика, включаючи потужність, та місцезнаходження об’єктів поводження з побутовими відходами (об’єкти збирання, зберігання, утилізації, видалення та захоронення відходів).
2.2.12. Вимоги до конкурсних пропозицій.
2.2.13. Критерії оцінки конкурсних пропозицій:
– вартість послуг;
– рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічним обладнанням;
– кількість працівників відповідної кваліфікації;
– фінансова спроможність учасника конкурсу;
– строки надання послуг;
– наявність позитивного досвіду роботи з надання послуг відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил;
– підвищення якості послуг.
2.2.14. Уразі необхідності організатор конкурсу проводить збори його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї.
2.2.15. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій.
2.2.16. Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.
2.3. Організатор конкурсу утворює комісію, до складу якої входять на паритетних засадах представники організатора конкурсу, а також (за їх згодою) депутати сільської ради, споживачі, які не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання конкурсних пропозицій повідомили про бажання бути членами конкурсної комісії.
2.4. Головою конкурсної комісії призначається представник організатора конкурсу.
2.5. До складу конкурсної комісії не можуть входити представники учасника конкурсу та особи, що є його близькими родичами (чоловік, дружина, діти, батьки, брати, сестри, онуки, дід та баба).
2.6. Передбачені конкурсною документацією умови проведення конкурсу є обов’язковими для конкурсної комісії та його учасників.
2.7. Організатор конкурсу публікує в засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про проведення конкурсу, яке повинне містити інформацію, передбачену підпунктами 2.2.1., 2.2.2., 2.2.4., 2.2.8., 2.2.12., 2.2.13 та 2.2.15, 2.2.16 Положення, а також про способи і місце отримання учасниками конкурсної документації.
2.8. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій не може бути менший ніж 30 календарних днів з дати опублікування оголошення про проведення конкурсу.
2.9. Організатор конкурсу протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заявки про участь у конкурсі надає йому конкурсну документацію.
2.10. Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу.
2.11. Організатор конкурсу протягом трьох робочих днів з моменту отримання звернення про роз’яснення до закінчення строку подання конкурсних пропозицій надає письмове роз’яснення.
2.12. У разі надходження двох і більше звернень про надання роз’яснення щодо змісту конкурсної документації організатор конкурсу проводить збори його учасників з метою надання відповідних роз’яснень. Про місце, час та дату проведення зборів організатор конкурсу повідомляє учасникам протягом трьох робочих днів.
2.13. Організатор конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій внести зміни до конкурсної документації, про що протягом трьох робочих днів у письмовому вигляді повідомляє усім учасникам конкурсу, яким надіслано конкурсну документацію.
2.14. У разі несвоєчасного внесення змін до конкурсної документації або надання роз’яснень щодо її змісту організатор конкурсу продовжує строк подання конкурсних пропозицій не менш як на сім календарних днів, про що повідомляється учасникам.
3. Подання документів
3.1. Для участі у конкурсі його учасники подають оригінали або засвідчені в установленому законодавством порядку копії таких документів, передбачених конкурсною документацією:
3.1.1. Заява на участь у конкурсі (додаток 1 до Положення).
3.1.2. Копія статуту.
3.1.3. Копія довідки ЄДРПОУ.
3.1.4. Копія балансового звіту суб’єкта господарювання за останній звітний період.
3.1.5. Копія звіту про фінансові результати та про рух грошових коштів за останній звітний період.
3.1.6. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (скороченого витягу або іншого документу) виданої уповноваженим органом про те, що учасник у встановленому законом порядку не визнаний банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, отриманої не раніше як за 14 календарних днів до дати розкриття конкурсних пропозицій.
3.1.7. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність (наявність) заборгованості за податковими зобов’язаннями та платежами за єдиним внеском на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
3.1.8. Розрахунки економічно обґрунтованих планових витрат для формування тарифу на послуги з вивезення побутових відходів.
3.1.9. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі (в оренді) суб'єкта господарювання, рівень зношеності, наявність власної ремонтної бази (договір з спеціалізованою станцією технічного обслуговування), наявність необхідної кількості контейнерного парку тощо).
3.1.10. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про обсяги надання послуг зі збирання побутових відходів за останній рік.
3.1.11. Копії технічних паспортів на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду.
3.1.12. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про забезпечення створення умов для щоденного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування.
3.1.13. Довідки про проходження водіями медичного огляду.
3.1.14. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації (водії, оператори).
3.1.15. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про технічний потенціал суб’єкта господарювання (тип, вантажопідйомність, реєстраційний номер тощо).
3.1.16. Документ, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів.
3.1.17. Інші документи, які подаються за бажанням учасника конкурсу і містять відомості про його здатність надавати послуги з вивезення побутових відходів належного рівня якості (інформація про наявність диспетчерської служби тощо).
3.2. Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою (рекомендованим листом з повідомленням пр вручення) конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція, а також згода на розкриття конверта з конкурсною пропозицією.
3.3. Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання та конверти щодо розкриття яких немає згоди, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.
3.4. Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження. Про своє рішення, а також зміну місця, дня та часу розкриття конвертів організатор конкурсу повинен повідомити всім учасникам конкурсу, які подали документи на участь у конкурсі.
3.5. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію згідно заяви (додаток 2 до Положення).
3.6. Учасник конкурсу має право внести до неї зміни до закінчення строку подання пропозицій.
3.7. Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною комісією у журналі обліку, в якому зазначаються дата і час отримання конкурсної пропозиції та порядковий номер реєстрації пропозиції.
4. Проведення конкурсу
4.1. Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями проводиться у день закінчення строку їх подання у місці та в час, передбачені конкурсною документацією, в присутності всіх учасників конкурсу або уповноважених ними осіб, що з’явилися на конкурс.
4.2. Розкриття конверта з конкурсною пропозицією може проводитися за відсутності учасника конкурсу або уповноваженої ним особи у разі його згоди.
4.3. Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність та правильність оформлення документів, подання яких передбачено конкурсною документацією, а також оголошує інформацію про найменування та місцезнаходження кожного учасника конкурсу.
4.4. Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право звернутися до учасників конкурсу за роз’ясненням щодо їх змісту, провести консультації з окремими учасниками.
4.5. За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право відхилити їх з таких причин:
– учасник конкурсу не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим конкурсною документацією;
– конкурсна пропозиція не відповідає конкурсній документації;
– встановлення факту подання недостовірної інформації, яка впливає на прийняття рішення;
– учасник конкурсу перебуває у стані ліквідації, його визнано банкрутом або порушено провадження у справі про його банкрутство;
– існує заборгованість за податковими зобов’язаннями та платежами за єдиним внеском на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
4.6. Конкурс визнається таким, що не відбувся, у разі:
– неподання конкурсних пропозицій;
– відхилення всіх конкурсних пропозицій з підстав, передбачених пунктом 4.5. цього Положення.
4.7. У разі прийняття конкурсною комісією рішення про визнання конкурсу таким, що не відбувся, його організатор письмово інформує протягом трьох робочих днів з дня прийняття такого рішення всіх учасників конкурсу та організовує протягом десяти календарних днів підготовку нового конкурсу.
4.8. Конкурсні пропозиції, які не були відхилені з підстав, передбачених пунктом 4.5. цього Положення, оцінюються конкурсною комісією за критеріями, встановленими у конкурсній документації.
Критерії відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам наведені у додатку 3 до Положення.
5. Визначення переможця конкурсу та укладення договору
5.1. Переможцем конкурсу визначається його учасник, що відповідає кваліфікаційним вимогам, може забезпечити надання послуг відповідної кількості та якості, конкурсна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.
5.2. Перевага надається тому учаснику конкурсу, що подав конкурсній комісії проєкт або затверджену інвестиційну програму (програму капітальних витрат) розвитку підприємства, яка повинна включати заходи щодо впровадження роздільного збирання твердих побутових відходів, а також інформацію про кількість відходів, залучених ним до повторного використання; кількість відходів, які використовуються як вторинна сировина; кількість відходів, які відправляються на захоронення, тощо.
5.3. Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією на засіданні у присутності не менш як половини її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
5.4. Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується усіма членами комісії, що брали участь у голосуванні.
5.5. Організатор конкурсу протягом п’яти робочих днів з дня проведення конкурсу рішенням комісії затверджує результат конкурсу щодо визначення переможця та зазначає строк, протягом якого виконавець має право надавати такі послуги, але не менш як п’ять років.
5.6. У разі коли в конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозицію не було відхилено, строк, на який він визначається виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, повинен становити 12 місяців, після чого організовується і проводиться новий конкурс.
5.7. Організатор конкурсу протягом десяти календарних днів після прийняття конкурсною комісією рішення, укладає з переможцем договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на певній території обслуговування, відповідно до Типового договору на надання послуг з вивезення побутових відходів у Любимівській сільській територіальній громаді за територіальним принципом (додаток 4 до Положення).
5.8. Новий конкурс на надання послуг з вивезення побутових відходів на території, визначеній попереднім договором, оголошується за два місяці до припинення договору на надання послуг з вивезення побутових відходів.
5.9. Переможець конкурсу має право укладати субпідрядні договори без проведення додаткового конкурсу, але за погодженням з організатором конкурсу.
5.10. Спори, що виникають у зв’язку з проведенням конкурсу, розглядаються в установленому законодавством порядку.
Секретар Виконавчого комітету Яна Козловська
Додаток 1 до Положення
про порядок та умови проведення конкурсу щодо визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів у Любимівській сільській територіальній громаді
Голові конкурсної комісії
______________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
______________________________
(посада, назва підприємства, прізвище, ім’я, по батькові учасника конкурсу)
ЗАЯВА
на участь у конкурсі на надання послуг з вивезення побутових відходів
І. Загальні дані
Повне найменування підприємства (організації)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Скорочене найменування підприємства (організації)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ідентифікаційний код підприємства (організації)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прізвище, ім’я, по батькові керівника підприємства (організації)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Телефон Факс
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мобільний телефон Контактна особа
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Місцезнаходження підприємства (організації)
Область Поштовий індекс
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Місто (село)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вулиця
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Будинок Квартира (офіс)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Банківські реквізити
Розрахунковий рахунок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
у |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МФО |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заява подана „_____”________20___р.
______________ М.П. ___________________
(підпис заявника) (прізвище, ім’я, по батькові)
Додаток 2 до Положення
про порядок та умови проведення конкурсу щодо визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів у Любимівській
сільській територіальній громаді
Голові конкурсної комісії
______________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
______________________________
(посада, назва підприємства, прізвище, ім’я, по батькові учасника конкурсу)
ЗАЯВА
про відмову від участі в конкурсі
на надання послуг з вивезення побутових відходів
Додаток 3 до Положення
про порядок та умови проведення конкурсу щодо визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів Любимівській
сільській територіальній громаді
Критерії відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам
Учасник повинен відповідати кваліфікаційним вимогам за такими критеріями відповідності:
№ |
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
1 |
2 |
3 |
1. |
Наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення побутових відходів (твердих, великогабаритних та ін.), що утворюються у житловій забудові та на підприємствах, в установах та організаціях розміщених у межах певної території |
Перевага надається учасникові, який має власні або орендовані спеціально обладнані транспортні засоби різних типів для збирання та перевезення побутових відходів – твердих, великогабаритних та ін. відходів. Для підтвердження факту наявності достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів учасник подає відповідні розрахунки з урахуванням інформації про обсяги надання послуг з вивезення побутових відходів, наведеної у конкурсній документації. Перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби, термін експлуатації яких забезпечуватиме якісне надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно санітарним нормам та правилам. |
2. |
Можливість здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту спеціально обладнаних транспортних засобів |
Перевага надається учасникові, який має власний або орендований контрольно-технічний пункт та відповідний обслуговуючий персонал |
3. |
Підтримка належного санітарного стану спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення побутових відходів
|
Наявність власного або орендованого обладнання для миття контейнерів та спеціально обладнаних транспортних засобів |
1 |
2 |
3 |
4. |
Можливість проводити в установленому законодавством порядку щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті |
Використання власного медичного пункту або отримання таких послуг на договірній основі |
5. |
Можливість забезпечити зберігання та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для перевезення побутових відходів на підставі та у порядку, встановленому законодавством |
Зберігання спеціально обладнаних транспортних засобів забезпечують штатні працівники або інше підприємство за договором на власній або орендованій території |
6. |
Наявність системи контролю руху спеціально обладнаних транспортних засобів під час збирання та перевезення побутових відходів |
Перевага надається учасникові, що використовує супутникову систему навігації або власну систему диспетчеризації |
7. |
Вартість надання послуг з вивезення побутових відходів |
Вартість надання послуг з вивезення твердих, великогабаритних та ін. відходів порівнюється окремо, перевага надається учасникові, що пропонує найменшу вартість надання послуг та належним чином розроблений та затверджений тариф |
8. |
Досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил |
Перевага надається учасникові, що має досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил понад три роки |
9. |
Наявність у працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців) |
Перевага надається учасникові, який має власний кваліфікований персонал з досвідом роботи, що забезпечуватимуть дотримання правил безпеки дорожнього руху водіями спеціально обладнаних транспортних засобів під час надання послуг з вивезення побутових відходів |
10. |
Способи поводження з побутовими відходами, яким надається перевага, у порядку спадання: повторне використання; використання як вторинної сировини, захоронення побутових відходів |
Перевага надається учасникові, що здійснює поводження з побутовими відходами способом, який зазначено у графі „Кваліфікаційні вимоги” цього пункту у порядку зростання, впровадження роздільного збору побутових відходів, використання вторинної сировини та інших методів і з більшою кількістю побутових відходів |
Додаток 4 до Положення
про порядок та умови проведення конкурсу щодо визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів у Любимівській
сільській територіальній громаді
Типовий договір
на надання послуг з вивезення побутових відходів у Любимівській ТГ
с.Любимівка ____ ________ 20__ р.
Виконавчий комітет Любимівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області ЄДРПОУ 41739972 в особі сільського голови Широких Євгена Сергійовича, (далі – Замовник), який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з однієї сторони, та_______________________________________________________________
(найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуг)
в особі___________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові)
що діє на підставі ________________________________________________,
(назва документа, дата і номер)
(далі – Виконавець), з другої сторони, на підставі законів України «Про управління відходами», Законом України «Про житлово - комунальні послуги», постановами Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами» від 08.08.2023 № 835 та «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами» від 08.08.2023 № 835 згідно з рішенням конкурсної комісії (Протокол від____№_____) уклали цей договір про нижченаведене (далі – договір)
1. Предмет договору
1.1. Виконавець зобов’язується згідно з графіком безперервно надавати послуги з вивезення побутових відходів на відповідній території
_________________________________________________________________
(найменування певної території міста)
за територіальним принципом, а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором (далі – послуги).
1.2. Характеристика території
_________________________________________________________________
(розміри та межі певної території міста)
1.3. Перелік розміщених у межах території об’єктів утворення побутових відходів:
Назва об’єкта утворення побутових відходів |
Показник |
1.Багатоквартирні житлові будинки: |
|
загальна кількість будинків |
|
кількість мешканців таких будинків |
|
місцезнаходження будинків |
|
відомості про балансоутримувачів будинків |
|
наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм і належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для зберігання та збирання різних побутових відходів |
|
2. Одноквартирні житлові будинки: |
|
загальна кількість будинків |
|
кількість мешканців таких будинків |
|
місцезнаходження будинків |
|
наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм і належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для зберігання та збирання різних побутових відходів |
|
2. Підприємства, установи та організації: |
|
загальна кількість та перелік підприємств, установ та організацій, їх місцезнаходження |
|
їх характеристика (бюджетні або інші споживачі) |
|
кількість, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів |
|
2. Права та обов’язки замовника і виконавця.
2.1. Замовник має право:
2.1.1. Вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно до графіка вивезення побутових відходів, з дотриманням законодавчих нормативно правових актів.
2.1.2. Вимагати від Виконавця укласти договори на надання послуг з вивезення побутових відходів із споживачами на території, визначеній цим договором, відповідно до Типового договору про надання послуг з вивезення побутових відходів, наведеного у постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами» від 08.08.2023 № 835 з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання, відповідно законодавчих нормативно правових актів.
2.1.3. Вимагати від Виконавця згідно вимог законодавчих нормативно правових актів створення системи управління якістю щодо надання послуг, за відповідними критеріями:
– дотримання графіку вивезення побутових відходів за територіальним принципом;
– недопущення розсипу побутових відходів при завантаженні з контейнерів в спеціально обладнані транспортні засоби, а у випадку розсипу їх збирання;
– недопущення накопичення побутових відходів в містах їх утворення, тощо;
– дотримання вимог законодавчих нормативно правових актів щодо якості надання житлово-комунальних послуг у сфері поводження з побутовими відходами.
2.1.4. Вимагати від Виконавця здійснення комплексу планових, організаційних, санітарно-технічних, господарських заходів щодо дотримання технічного стану спеціально обладнаних транспортних засобів. Утримання та випуск на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані. Своєчасно проводити підготовку техніки до експлуатації в осінньо-зимовий період.
2.1.5. Вимагати від Виконавця здійснення комплексу планових, організаційних, санітарно-технічних, господарських заходів щодо дотримання належного технічного та санітарному стану контейнерів. Відповідно до вимог державних санітарних норм та правил забезпечити заходи щодо дезінфекції та миття.
2.1.6. Одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги з вивезення побутових відходів, які надаються Виконавцем на території, визначеній цим договором.
2.1.7. Вимагати від Виконавця подання до 20 (двадцятого) числа місяця, що настає за звітним кварталом, звіту про стан надання послуг з вивезення побутових відходів.
2.1.8. У разі безпідставного припинення Виконавцем надання послуг з вивезення побутових відходів призначати в установленому порядку іншого виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території, визначеній цим договором.
2.1.9. Одержувати інформацію та схеми розміщення контейнерів та контейнерних площадок для моніторингу роботи з вивезення побутових відходів, за схемою руху спецавтотранспорту Виконавця.
2.2. Замовник зобов'язується:
2.2.1. Погодити графік вивезення побутових відходів, розроблений Виконавцем відповідно до встановлених вимог.
2.2.2. Прийняти в установленому порядку рішення щодо встановлення чи коригування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих Виконавцем.
2.2.3. Затвердити норми надання послуг з вивезення побутових відходів, визначені в установленому порядку.
2.2.4. Забезпечувати Виконавця інформацією стосовно дії актів законодавства про відходи та організації надання послуг з вивезення побутових відходів, повідомляти його про зміни у законодавстві про відходи.
2.2.5. Невідкладно розглядати звернення Виконавця та/або споживачів з приводу надання послуг з вивезення побутових відходів та виконання умов цього договору.
2.2.6. Здійснювати відповідно до законодавства контроль за належною організацією обслуговування споживачів Виконавцем.
2.2.7. Брати участь у врегулюванні спірних питань, пов'язаних із зверненнями юридичних чи фізичних осіб щодо дій (бездіяльності) Виконавця.
2.3. Виконавець має право:
2.3.1. Подавати Замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на надання послуг з вивезення побутових відходів.
2.3.2. Розробити норми надання послуг та подати їх на затвердження Замовнику.
2.3.3. Повідомляти Замовника про неналежний стан проїжджої частини вулиць, шляхів, автомобільних доріг, рух якими пов'язаний з виконанням договору.
2.3.4. Надавати Замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи спеціально обладнаних транспортних засобів на наявних маршрутах.
2.4. Виконавець зобов'язується:
2.4.1. Відповідно до планових завдань та графіків надавати послуги з вивезення побутових відходів, з дотриманням законодавчих нормативно правових актів, умов цього договору, актів Замовника та рішень конкурсної комісії.
2.4.2. Укласти договори на надання послуг з вивезення побутових відходів із споживачами на території, визначеній цим договором, відповідно до Типового договору про надання послуг з вивезення побутових відходів, наведеного у постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами» від 08.08.2023 № 835, з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання, відповідно законодавчих нормативно правових актів.
2.4.3. Розробити графік вивезення побутових відходів та погодити його із Замовником.
2.4.4. Перевозити побутові відходи на
_________________________________________________________________
(назва об’єкта поводження з побутовими відходами, його місцезнаходження,
_________________________________________________________________
( найменування суб’єкта господарювання, що здійснює експлуатацію такого об’єкта)
2.4.5. Здійснювати комплекс планових, організаційних, санітарно-технічних та господарських заходів щодо дотримання технічного стану спеціально обладнаних транспортних засобів. Утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані. Своєчасної проводити підготовку техніки до експлуатації в осінньо-зимовий період.
2.4.6. Здійснювати комплекс планових, організаційних, санітарно-технічних та господарських заходів щодо дотримання належного технічного та санітарного стану контейнерів. Забезпечити виконання заходів щодо їх миття та дезінфекції відповідно державних санітарних норм та правил.
2.4.7. Забезпечувати допуск до надання послуг працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух.
2.4.8. Здійснювати надання послуг з вивезення побутових відходів за зверненням Замовника у разі проведення публічних заходів.
2.4.9. Допускати представників Виконавця до відповідних об'єктів під час здійснення ними контролю за належною організацією обслуговування споживачів Виконавцем, надавати необхідні для цього документи та інформацію.
2.4.10. Подавати Замовнику до 20 (двадцятого) числа місяця, що настає за звітним кварталом, звіт про стан надання послуг з вивезення побутових відходів.
2.4.11. Згідно вимог законодавчих нормативно правових актів створити систему управління якістю щодо надання послуг, за відповідними критеріями:
– дотримання графіку вивезення побутових відходів за територіальним принципом;
– недопущення розсипу побутових відходів при завантаженні з контейнерів в спеціально обладнані транспортні засоби, а у випадку розсипу їх збирання;
– недопущення накопичення побутових відходів в містах їх утворення, тощо;
– дотримання вимог законодавчих нормативно правових актів щодо якості надання житлово-комунальних послуг у сфері поводження з побутовими відходами.
2.4.12. Брати участь у врегулюванні спірних питань, пов'язаних із зверненнями споживачів (юридичних або фізичних осіб) щодо надання послуг з вивезення побутових відходів.
3. Відповідальність сторін за невиконання умов договору
3.1. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.
3.2. У разі безпідставного припинення Виконавцем надання послуг з вивезення побутових відходів, Замовник призначає в установленому законодавством порядку іншого Виконавця послуг з вивезення побутових відходів, на території визначеній цим договором.
3.3. Сторони несуть відповідальність за правильність вказаних ними даних в договорі та зобов'язуються у випадку їх зміни на пізніше 3 (трьох) днів з дати такої зміни у письмовій формі повідомляти про це іншу сторону.
3.4. Відповідно стаття 73 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
4. Розв'язання спорів
4.1. Спори за договором між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.
5. Форс-мажорні обставини
5.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне чи часткове невиконання зобов'язань, передбачених цим договором, якщо воно сталося внаслідок дії форс-мажорних обставин.
5.2. Під форс-мажорними обставинами в цьому договорі слід розуміти будь-які обставини зовнішнього щодо сторін характеру, що виникли без вини сторін, поза їх волею або всупереч волі чи бажанню сторін, і які не можна було ні передбачити, ні уникнути, включаючи стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки тощо), лиха техногенного та антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин, обладнання тощо), обставини суспільного життя (воєнні дії, громадські хвилювання, епідемії, страйки, бойкоти тощо), а також видання актів органів державної влади чи місцевого самоврядування, інші законні або незаконні заборонні заходи названих органів, які унеможливлюють виконання сторонами зобов'язань за цим договором або перешкоджають такому виконанню тощо.
5.3. Існування форс-мажорних обставин повинно бути підтверджено компетентним органом.
6. Строк дії договору
6.1. Термін дії договору становить ______ років з моменту підписання даного договору уповноваженими представниками сторін.
6.2. Умови зміни, розірвання, припинення дії цього договору:
6.2.1. Зміна умов договору проводиться у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі коли не досягнуто такої згоди, спір розв'язується у судовому порядку.
6.2.2. Договір може бути достроково розірваним за згодою сторін, а також внаслідок односторонньої відмови від договору Замовника, яка допускається у разі систематичного порушення Виконавцем його умов.
6.2.3. Дія договору припиняється у разі, коли закінчився строк, на який його укладено або у разі, коли Виконавець протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послуги з вивезення побутових відходів на всіх об'єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 1.3 цього договору.
6.3. Одностороння відмова Замовника від договору допускається у разі вчинення Виконавцем таких порушень:
6.3.1. Недотримання графіка вивезення побутових відходів (за винятком дії обставин непереборної сили) погодженого з Замовником.
6.3.2. Невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, актів Замовника, рішень конкурсної комісії, тощо.
6.3.3. Залучення до роботи на маршрутах водіїв, що не пройшли відповідної підготовки або медичного огляду.
6.3.4. Систематичне порушення щодо забезпечення Виконавцем належного контролю за технічним станом транспортних засобів або контейнерного парку.
6.3.5. Незабезпечення виконавцем належного контролю за технічним станом транспортних засобів.
6.4. Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.
7. Прикінцеві положення
7.1. Цей договір складений у 2 (двох) автентичних примірниках, українською мовою, при повному розумінні сторонами його умов та термінології, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
7.2. Усі додатки до цього договору підписуються сторонами і є його невід'ємною частиною.
7.3. Усі зміни та доповнення до цього договору вважаються дійсними, якщо проводяться у письмовій формі за взаємною згодою та підписами уповноваженими представниками сторін. У разі, коли не досягнуто такої згоди, спір розв'язується у судовому порядку.
7.4. У випадках, не передбачених цим договором, сторони керуються чинним законодавством України.